Test fotoobrazu od SAAL DIGITAL



Dziś na moim blogu recenzja fotoobrazu od @saal.digital.polska. To moja pierwsza przygoda z fotoobrazem i muszę przyznać, że bardzo udana. Piękne zdjęcia, które wybrałam do testu, zrobiła nam fotograf Marta Janicka (polecam zajrzeć na stronę http://www.wypelniamkadr.pl/). Byliśmy świeżo po sesji zdjęciowej i wtedy pojawił się pomysł, żeby z odbitek cyfrowych zrobić jakąś namacalną pamiątkę. Padło na fotoobraz, a potem na fotoksiążkę, ale o tym później. 
Na stronie Saal Digital https://www.saal-digital.pl/ znajduje się bardzo prosty w obsłudze program do projektowania fotoproduktów. Do testów wybrałam podłoże PVC o wymiarach 40cm x 60cm w ilości sztuk: 2. Fotoobrazy dotarły do mnie zaskakująco szybko: zamówienie złożone 21.06 dotarło do mnie 26.06, a biorąc pod uwagę to, że  w tym czasie wypadł weekend, to naprawdę bardzo dobry czas. Opakowanie było solidnie zapakowane, musiałam się porządnie natrudzić, żeby zdjąć te wszystkie folie. I oto efekt... Czy nie są piękne? :)



Jakość obrazu jest bardzo wysoka, kolory oddane w 100 %, obraz jest ostry i zachwyca swoim wyglądem. Chciałabym zwrócić uwagę na materiał, z którego został wykonany fotoobraz - PVC. Ze względów praktycznych to bardzo dobre rozwiązanie zwłaszcza dla osób, które nie chcą, bądź nie mają możliwości wiercenia dziur w ścianach. Obraz jest bardzo lekki, dzięki czemu w moim przypadku został przytwierdzony do ściany za pomocą taśmy TESA. Wprawdzie kilka dni po zawieszeniu fotoobrazów, w sypialni wyczuwalny był zapach PVC, jednak zanikł dość szybko.
Podsumowując bardzo krótko: POLECAM! Jeden taki fotoobraz od Saal Digital to koszt około 125 zł, jednak efekt jest wart tych pieniędzy, ponadto aktualnie na stronie producenta znajdziecie kupon o wartości 75 zł przy zamówieniu za 150 zł, także warto.
Niebawem recenzja fotoksiażki od Saal Digital. Zapraszam.


Komentarze

Popularne posty