Na dobry początek...

Od dziś zaczynam przygodę z blogiem :)
Muszę przyznać, że trochę się z tym zbierałam, ale w końcu jest !
Po pierwsze: Kim jestem? Marlena Żuchowska z wykształcenia magister inżynier Technologii Ochrony Środowiska, z zamiłowania i pasji Fotografka :-) Mieszkam i pracuję w Gdańsku, a pochodzę z Mazowsza.
Kocham nowe wyzwania fotograficzne...wciąż się uczę i chcę rozwijać.
Ciekawe i niepowtarzalne projekty? Zapraszam :)
Po drugie: Co będę Wam tu przedstawiać? Przede wszystkim moje prace i realizacje... mam nadzieję, że znajdziecie tu mnóstwo ciekawych zdjęć i nie tylko....wydarzenia, fotorelacje, uroczystości :)
Mam też funpage na facebooku, gdzie serdecznie zapraszam: Marlena Żuchowska Fotografia (https://www.facebook.com/fotografia.marlenazuchowska)

A więc Let's go! ;-)


Komentarze

Popularne posty